دکتر سئو

 

دکتر سئو

سلام دوستان عزیز

اردشیر صمیمی هستم امروز براتون در مورد ویژگی های سایت دکتر سئو

جهت بهبود رتبه ی گوگل و الکسای سایت هاتون توضیحاتی رو ارائه میدم :

پاپ آندر

پاپ آندر در یک پنجره ی جدید در پشت سایت باز می شود.

جهت دیدن تفاوت آن با پاپ آپ به شکل زیر دقت بفرمایید :

دکتر سئو

همانطور که ملاحظه کردید پاپ آندر در پشت صفحه هست

و کاربر بلافاصله پنجره تبلیغ مورد نظر را نمیبنده پس از نظر ثانیه

و بهتر دیده شدن قدرت بیش تری دارد و از آنجایی که در پنجره ی جدا و پشت صفحه هست

این امر موجب می شود تولبار الکسا سایت شما را شناسایی و رتبه شما را به شدت کاهش دهد.

دکتر سئو باکیفیت ترین پاپ آندر ایران را ارائه می کند.

قیمت ارزان و کیفیت مناسب رضایت مشتریان از این سرویس را به بالای ۹۹% رسانده است.

ملاک شمارش در این سامانه IP می باشد.(تکرار ندارد و و هر IP در هر ۲۴ ساعت یک بار شمارش می شود.)

همچنین پاپ آندر یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش کاربران واقعی سایت دارد

و می تواند فروش کالا و خدمات فروشگاه ها را نیز بالاتر ببرد.

برای سفارش گزینه مورد نظرتان را از فهرست زیر انتخاب و مراحل را تا انتها ادامه دهید.

مزایای بک لینک در سئو و نحوه ی صحیح استفاده

دکتر سئو

بک لینک ها ی معتبر و با کیفیت در سریع تر ایندکس شدن سایت و

مطالب شما در گوگل کمک بسزایی می کند

یکی دیگر از مزایای بک لینک های فالو افزایش ترافیک ارجاعی سایت شماست .

بک لینک ها به سئو و بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو کمک میکنند.

اگر هر محتوای شما از سایر سایت ها لینک ارگانیک شود،

آن محتوا بطور طبیعی در جستجو های گوگل بالاتر خواهد بود .

هدف شما باید ساخت لینک به پست ها/صفحات مجزا در کنار صفحه خانگی شما باشد.

بک لینک‌ فالو از نظر گوگل دارای ارزش زیادی بوده و

قدرت و محبوبیت سایت شما را افزایش می دهد.

اگر چه بک لینک‌های نوفالو هم به نوعی دیگر واجد ارزشند و

در مقادیر زیاد آسیبی به سایت از منظر سئو وارد نمی سازند،

اما بک لینک فالو به دلیل نقش مهم آن در الگوریتم های پیچیده گوگل

باید با دقت بیشتری تهیه گردد.

مهم هست که بک لینک ها به صورت متنی از سایت های

با کیفیت و معتبر و مرتبط با موضوع سایت شما باشد .

با این سامانه دکتر سئو توسط کارشناسان ما به بهترین شکل با درنظر گرفتن موارد بالا

این کار را برای شما انجام میدهد.

بک لینک های ارائه شده همگی فالو هستن و

پس از بررسی کامل مطابق با موضوع سایت شما قرار میگیرند.

لینک بیلدینگ چیست و چه کاربردی در سئو دارد ؟

لینک بیلدینگ در واقع فرایند ساخت بک لینک های طبیعی برای سایت و مطالب سایت شماست

به این صورت که سایت شما را در شبکه های اجتماعی معرفی کرده و

موجب محبوبیت سایت شما در گوگل میشود و

مطالب سایتتون در موتور های جستجو بیش تر دیده میشود.

دکتر سئو

توصیه می شود هفته ای ۱ بار از این سرویس دکتر سئو استفاده شود

خبر رپورتاژ

دکتر سئو

رپورتاژ آگهی چیست ؟

در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت ،رپورتاژ آگهی به عنوان یک گزارش
یا مصاحبه جهت معرفی برندها یا اشخاص مطرح شده است و بصورت یک خبر تبلیغاتی منتشر میشود.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است
که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.
رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است
و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .
چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت در گوگل میشود و برای سئو مفید است ؟
در محتوای رپرتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما .

تاثیر لینک فالو در سئو خیلی بالاست مخصوصا که فقط بصورت لینک خالی نبوده

و درمحتوای مفید قرار گرفته است و از دید گوگل برتری دارد .
بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید

و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد که این کار

توسط کارشناسان ما در دکتر سئو صورت میپذیرد .
رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست

و همیشه در سایت‌ها باقی میماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو بیشتر خواهد بود

و پایه و بنیه سایت شما را بصورت پایدار قوی میکند.

چرا باید رتبه الکسای سایتمان را کاهش دهیم ؟

بیش از ۱۵۰۰۰ ایرانی روزانه رتبه الکسا را بررسی می کنند

و این موضوع باعث می شود تا مدیران سایت ها رتبه الکسا را بسیار پر اهمیت بدانند.

رتبه خوب به یک سایت اعتبار می دهد و موجب می شود

کاربران حرفه ای تری از آن سایت استفاده کنند.

کاهش سریع رتبه الکسا

قدم اول : نصب تولبار الکسا

جهت نصب تولبار الکسا بر روی لینک فوق کلیک کنید و مراحل نصب را انجام دهید.

پس از اتمام مراحل نصب یک آیکون کوچک به مرورگرتان اضافه خواهد شد

که با کلیک به روی آن رتبه سایت مذکور را نشان میدهد. لازم به ذکر است

اگر تولبار الکسا داشته باشید رتبه سایتتان بهتر می گردد.

.

قدم دوم : تشویق کاربران سایتتان برای نصب تولبار الکسا

کاربران سایتتان را تشویق کنید تا تولبار الکسا نصب کنند.

همانطور که می دانید هر شمارش با تولبار در الکسا ۹ برابر شمارش می شود

پس اگر کاربران بیشتری با تولبار وارد سایتتان بشوند رتبه شما به شدت کاهش پیدا می کند.

.

قدم سوم : خرید بازدید متناسب با عملکرد سایت

بازدید های عادی و پاپ آپ می توانند دو گزینه ارزان و مناسب برای کاهش رتبه الکسا باشند.

اما پاپ آپ و بازدید عادی برای Bounce Rate و یا Daily Time on Site مناسب نباشند

پس پیشنهاد می کنیم ترکیبی از پاپ آپ ، بازدید عادی و بازدید های تایمر دار داشته باشید.

بازدید های عادی برای Daily Pageviews per Visitor مناسب هستند

و تاثیر خوبی دارند و پاپ آپ کاهنده سریع رتبه به شمار می رود.

البته ترکیبی از همه این بازدید ها رتبه شما را دگرگون می کند.

.

قدم چهارم : هاست قوی و مناسب

بهتر است از هاست با کیفیت و پر مخاطب استفاده کنید

تا سایتتان گنجایش بیشتری برای بازدید پیدا کند.

بهترین گزینه هاست های ssd هستند که سرعت لود بالایی دارند.

قطع شدن هاست می تواند برای شما خیلی مضر باشد و رتبه شما را خراب کند.

پس از شرکت معتبری هاست تهیه کنید.

.

.

قدم پنجم : کاربر واقعی جذب کنید

بهتر است با خدمات و مطالب مفید کاربران واقعی سایتتان را افزایش دهید

تا نیاز نباشد هزینه زیادی برای ماندگاری رتبه پرداخت کنید.

سئو و بهبود رتبه در گوگل نیز می تواند برای افزایش واقعی کاربر سایتتان به شما کمک زیادی کند.

سرویس لینک بیلدینگ برای بهبود رتبه در گوگل نیز می تواند بسیار مفید باشد.

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

بهبود رتبه در گوگل

دکتر سئو شما را در کلمه مورد نظرتان به صفحه اول گوگل می آوریم

.

.

دکتر سئو با بهره گیری از بک لینک ، پاپ آپ ، آی فریم و شبکه های اجتماعی

سایت شما را در کلمه مد نظرتان به صفحه اول گوگل خواهیم آورد.

این روند ممکن است از ۷ الی ۱۸۰ روز زمان ببرد و پس از آن سایت شما در این محل ثابت خواهند ماند.

 

SEO چیست؟

 

سئو مخفف Search Engine Optimization است به معنی بهینه‌ سازی سایت

برای موتور های جستجو . بهینه‌ سازی سایت برای کلمه یا کلماتی خاص انجام می‌شود.

این کلمه همان عبارتی است که در گوگل توسط کاربران جستجو می‌ شود

که می‌ تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. مهم ترین نکته این است که

سئو بر هر صفحه سایت بصورت جداگانه اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند

رتبه‌ ای متفاوت از دید گوگل داشته باشد. البته این را هم در نظر داشته باشید

که قدرت عمومی دامنه در بهبود وضعیت صفحات تاثیر می گذارد.

.

.

 

چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

 

موفقیت یک سایت با تعداد بازدیدکننده رابطه ی مستقیم دارد و هر سایتی

بازدیدکننده بیش تری داشته باشد موفق تر است .

یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان هدفمند ، هدایت افرادی است

که خودشان به‌ دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل جستجو می‌ کنند.

حال چرا در مباحث بهینه‌ سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟

زیرا تعداد جستجو هایی که در گوگل انجام می‌شود

بیشتر از ۶ برابر مجموع تمامی جستجو هایی است که در موتور های جستجوی دیگر

مانند یاهو و … انجام می‌شود. از آنجایی که اصول بهینه‌ سازی سایت در موتور های جستجو

تقریبا مشابه هستند ، بنابرین با بهینه سازی سایت برای گوگل ،

معمولا در موتورهای جستجوی دیگر مثل یاهو ، بینگ و ask نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

.

.

 

تفاوت نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

 

برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد.

راه اول پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است.

این روش بسیار گران است و توصیه نمی شود زیرا هزینه ها به دلار محاسبه می شود

و پس از تعداد کلیک خاصی مجدد می بایست مبلغی پرداخت کنید.

بعبارت دیگر روشی موقتیست با هزینه ی زیاد.

.

راه دوم قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست

هزینه زیادی بپردازید و این هزینه تنها یک بار پرداخت می شود

و سایت شما در کلمه مد نظرتان در صفحه اول خواهد ماند.

نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در گوگل نمایش داده می‌شوند

و هر روز با آنها سروکار داریم. موضوع مهم دیگر آن است که

اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست.

طبق بررسی‌ هایی که در سال ۲۰۱۰ توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده،

کمتر از ۵ درصد جستجو گران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌ کنند

ولی حدود ۴۵ درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند.

پس اگر در کلیدواژه مورد نظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم

از هر ۱۰۰ جستجوگر ۴۵ نفر وارد سایت ما خواهند شد،

درحالی که حداکثر ۵ نفر از طریق لینک‌ های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند.

ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، ۹ برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است

و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌ سازی سایت را نشان می‌دهد.

.

.

 

بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

 

بهینه‌ سازی سایت به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

۱- تغییرات داخل سایت یا بهینه‌ سازی صفحات سایت

۲- بهینه‌ سازی در خارج از سایت

از آنجایی که بیشتر وب مستر ها تمایل ندارند دسترسی به سایتشان را به کارشناسان ما بدهند

ما از روش دوم استفاده می کنیم . این روش بسیار گسترده است.

از استفاده از بک لینک و پاپ آپ و آی فریم و شبکه های اجتماعی گرفته

تا استفاده از سرویس های حرفه ای گوگل مثل goo.gl و … که تمام این موارد

با نظم و چینش خاصی انجام می شود. باید توجه کرد اگر تعداد ورودی های پاپ آپ

با بک لینک و یا هر بخش دیگر هم خوانی نداشته باشد گوگل شما را جریمه خواهد کرد.

پس لازم است کارشناسان ما با توجه به کلمه مورد نظرتان این روال را برنامه ریزی نمایند.

.

.

 

چگونه کلیدواژه مناسب انتخاب کنیم ؟

 

اولین و مهم‌ ترین قدم در بهینه‌ سازی سایت برای موتور های جستجو انتخاب کلیدواژه‌ های مناسب است.

البته شاید بهتر باشد برای شروع بر یک کلید واژه تمرکز کنیم و

سپس تعداد کلیدواژه‌ ها را افزایش دهیم. بد ترین اتفاق ممکن در بهینه‌ سازی سایت آن است

که سایتتان برای یک کلیدواژه نامناسب بهینه شده باشد.

فرض کنید رستوران جدیدی راه‌ اندازی کرده‌ اید که نامش « رستوران آناناس » است.

اگر سایت خود را برای کلیدواژه « رستوران آناناس » بهینه کنید

این کار احتمالا هیچ تاثیری در افزایش ترافیک سایت نخواهد داشت،

زیرا در ماه شاید یک نفر هم این کلیدواژه را جستجو نکند.

البته اگر بعدها که رستوران خیلی معروف شد شاید این کلیدواژه مناسب باشد.

برای انتخاب کلیدواژه مناسب می‌ توانیم خود را جای کاربر اینترنتی قرار دهیم

و سپس فکر کنیم که اگر به‌ دنبال محصولات و خدمات سایتمان بودیم

کدام کلیدواژه‌ ها را جستجو می‌ کردیم. بهتر است کلیدواژه‌ ها را دقیق‌ تر و محدود تر کنیم.

مثلا اگر کار شرکت ما طراحی سایت است و در تهران فعالیت می‌کنیم

شاید در ابتدای کار کلیدواژه « طراحی سایت تهران » کلیدواژه‌ ای بهتر از « طراحی سایت » باشد.

.

.

 

عنوان صفحه وب را چگونه انتخاب کنیم؟

 

در عنوان صفحه بهتر است کلیدواژه‌ های اصلی سایت را قرار دهیم.

مثلا عنوان صفحه اصلی سایت دکتر سئو اینگونه است:

« دکتر سئو |مشاور و مجری تبلیغات آنلاین ».

در واقع عنوان صفحه اصلی سایت شامل دو کلید واژه هست و سایت ها حداکثر بهتر است

از سه کلیدواژه مهم استفاده کنند. همچنین توجه کنید که بهترین روش جدا کردن

کلیدواژه با کاراکتری است که روی کیبورد‌ ها بالای دکمه Enter قرار دارد و

با یک خط کوتاه عمودی کلیدواژه‌ ها از هم جدا شده‌اند و نه با ویرگول یا علامت‌های دیگر.

.

.

 

تاکید بر کلیدواژه‌ ها در محتوای سایت

 

شرکت گوگل سال‌ هاست بر این موضوع کار می‌کند که آلگوریتم رتبه‌ بندی سایت‌ ها

به تصمیم‌ گیری یک شخص واقعی بسیار نزدیک باشد. فرض کنید

فردی فقط چند ثانیه به یک مقاله نگاه می‌کند.

چگونه می‌تواند تشخیص دهد موضوع مقاله چیست و تاکید مقاله بر چه مطلبی است.

احتمالا عنوان مقاله معیار مناسبی است.

همچنین اگر در متن مقاله‌ کلمه‌ ای با حروف درشت نوشته شده ، یا رنگ آن متفاوت است

نشانگر آن است که این کلمه در آن مقاله اهمیت خاصی دارد.

سیستم تشخیص گوگل هم به این روش بسیار نزدیک است.

در یک صفحه وب می‌ توانیم کلیدواژه‌ ها را در عنوان مقاله استفاده کنیم .

بهتر است عنوان با اندازه بزرگ‌ تری نوشته شود و همچنین با فونت زخیم نوشته شود.

در مکان‌ های مختلف یک مطلب یا مقاله می‌ توان با زخیم‌ کردن،

نوشتن با حروف ایتالیک و تغییر رنگ، کلیدواژه‌ ای را تاکید کرد.

یک نکته کوچک برای دوستانی که با HTML آشنا هستند:

برای برجسته کردن کلمات بهتر است به‌ جای استفاده از تگ bold از تگ h1 استفاده کنیم.

این کار برای بهبود رتبه در گوگل بسیار موثر است .

.

.

 

تکرار کلید‌واژه در متن

 

موضوع دیگر غلظت یک کلیدواژه در کل متن است. فرض کنید مقاله‌ای در مورد فوتبال نوشته‌اید و

می‌خواهید آن مقاله با جستجوی کلیدواژه فوتبال در اولین نتایج جستجو قرار گیرد.

آیا بهتر است در مقاله، واژه فوتبال را ده‌ها بار استفاده کنید، یا هرچه کمتر استفاده کنید بهتر است؟

اگر کلمه موردنظر را بیش از حد استفاده کنید، گوگل شما را به‌عنوان متقلب شناسایی می‌کند و

از نتایج جستجو حذف خواهید شد. این حذف شدن معمولا موقتی است،

ولی اگر این روند را ادامه دهید حتی شاید سایت شما به‌طور کامل از نتایج جستجو حذف شود و

برگرداندن آن نیاز به مذاکره تلفنی و ارائه مدارک و … باشد.

اگر تعداد کلیدواژه در متن کمتر از میزان معقول باشد، از دید گوگل، موضوع اصلی آن مقاله، فوتبال نخواهد بود.

حال سوال این است که از کجا بدانیم در یک مقاله کلیدواژه اصلی را چند بار به‌کار ببریم؟

همانطور که توضیح داده شد روش گوگل برای تشخیص اینکه غلظت کلیدواژه شما مناسب است یا خیر،

مقایسه مطلب شما با مطالب مشابه در سایت‌های دیگر است.

بنابرین نمی‌ توان دقیقا گفت که غلظت کلیدواژه چقدر باشد.

ولی یک معیار تقریبی برای مقالات معمولی و غیر تخصصی آن است

که غلظت ۲ تا ۵ بار در هر ۱۰۰ کلمه برای بهبود رتبه در گوگل مناسب است.

ابتدا باید تعداد کلمات یک مقاله را بدانید.

برای این کار کافی است متن مورد نظر را در نرم‌ افزار ورد کپی کنید.

در گوشه پایین سمت راست صفحه تعداد کلمات نمایش داده می‌شود.

سپس می‌ توانید کلیدواژه مورد نظر را در ورد جستجو کنید و

چگالی کلیدواژه مورد نظر را به‌ دست بیاورید.

.

.

بهبود رتبه در گوگل تخصص ماست

.

بازدید ویژه ( VIP )

بهبود Bounce Rate الکسا

* بازدید های تک IP با کیفیت بالا

* تاثیر بسیار زیاد به روی رتبه الکسا

* Bounce Rate بسیار عالی (زیر ۲۰%)

* بهبود authority و رتبه گوگل

.

لازم به ذکر است این نوع بازدیدها توسط کاربران اینترنت انجام میشود

به این صورت که دکتر سئو به کاربران پول میدهد تا سایت شما را کلیک

کرده و ببینند.

این نوع بازدید از دید گوگل اهمیت زیادی دارد .

توضیحات هر یک از موارد بالا
بازدید های تک IP :

به این معنیست که یک کاربر در ۲۴ ساعت فقط

یک بار سایت شما را نگاه میکند
تاثیر بسیار زیاد به روی رتبه الکسا :

این بازدید ها از آنجایی که کاربر ؛ برروی سایت شما کلیک میکند

تاثیر بسیار زیادی در رتبه الکسای سایت شما دارد.
بهبود Bounce Rate الکسا (زیر ۲۰%)

Bounce Rate نشان دهنده درصدی از کاربران هست که بعد از دیده شدن

سایت شما سریع آن را ترک میکنند.

این درصد هر چه پایین تر باشد نشان میدهد سایت شما جذابیت بیش تری داشته

و کاربران ماندگارتر هستن
بهبود authority و رتبه گوگل :

آتوریتی به معنی قدرت و اعتبار دامنه هست که برروی قدرت کلی سایت

و کلمات تاثیر مستقیم دارد هر چه قدر این مقدار بیش تر باشد

سایت شما از هر لحاظ قوی تر میشود

نکته ی مهم :

این نوع بازدید صرفا برای موارد بالا هست و

توجه داشته باشید در این نوع بازدید ممکن هست برای سایت خود کاربر بگیرید ولی

اگر فقط قصد کاربر گرفتن دارید این روش توصیه نمیشود و باید کلمات پرسرچ در گوگل را

به صفحه ی اول بیاورید که برای این کار میتوانید از متخصصین ما مشورت بگیرید و

برای سئوی سایت خودتون اقدام کنید تا افزایش مخاطبان سایتتون بخوبی و بصورت پایدار

توسط موتورهای جستجو انجام شود .

بازدید عادی ایرانی

دکتر سئو

بازدید ها به صورت صفحه ای کوچک ( یک پیکسل در یک پیکسل)

در سایت های طرف قرارداد دکتر سئو نمایش پیدا می کند.

لازم به توضیح است کاربران سایت شما را نمی بینند

و این نوع بازدید جهت بهبود رتبه جهانی الکسا و گوگل کاربرد دارد.

 

مزایای سامانه :

کاهش سریع رتبه الکسا

افزایش قدرت عمومی دامنه در گوگل

بهبود authority دامنه و پیج

بهبود Daily Pageviews per Visitor در الکسا

 

قوانین :

۱ – سایت های غیر اخلاقی و غیر مجاز تایید نمی شود.

۲- سایت های همسریابی ، دوستیابی ، چت روم ، افزایش بازدید و مشابه دکتر سئو تایید نمی شود.

۳- ممکن است آمارگیر برخی از سایت ها به دلیل تاخیر در لود سایت یا شمارنده تعداد کمتری شمارش کند.

ملاک شمارشگر دکتر سئو می باشد.

۴- ملاک شمارش در این سامانه بازدید می باشد.

بازدید عادی خارجی

 

دکتر سئو

بازدید خارجی بصورت صفحه ای کوچک ( یک پیکسل در یک پیکسل)

در سایت های شما نمایش پیدا می کند. لازم به توضیح است

کاربران سایت شما را نمی بینند

و این نوع بازدید جهت بهبود رتبه جهانی الکسا و گوگل کاربرد دارد.

.

.

مزایای سامانه :

کاهش سریع رتبه الکسا جهانی

افزایش قدرت عمومی دامنه در گوگل

بهبود authority دامنه و پیج

بهبود Daily Pageviews per Visitor در الکسا

.

.

قوانین :

۱ – سایت های غیر اخلاقی و غیر مجاز تایید نمی شود.

۲- سایت های همسریابی ، دوستیابی ، چت روم ،

افزایش بازدید و مشابه دکتر سئو تایید نمی شود.

۳- ممکن است آمارگیر برخی از سایت ها به دلیل تاخیر در لود سایت یا شمارنده

تعداد کمتری شمارش کند.

ملاک شمارشگر دکتر سئو می باشد.

۴- ملاک شمارش در این سامانه بازدید می باشد.

.

.

پس از خرید سایت شما در صف بازدید قرار میگیرد

بازدید تایمر دار یا سورف

دکتر سئو

در این نوع بازدید کاربران واقعی برای کسب درآمد سایت شما را برای

مدت زمان مشخص مشاهده می کنند و

توسط دکتر سئو به آن ها هزینه پرداخت می شود

لازم به ذکر است این نوع بازدید

برای فروش محصولات و یا تبلیغات خدمات مناسب نیست .

.

.

کاربرد های بازدید تایمر دارد :

۱- بهبود شدید رتبه الکسا

۲- بهبود Bounce Rate در الکسا و گوگل

۳- بهبود authority دامنه و پیج

۴- بهبود Daily Time on Site در الکسا